Heti asennuksen jälkeen:

Asennuksen jälkeen autoa ei saa pestä 2 viikkoon. Mikäli havaitset kalvossa / teipissä  irtoamista, ota viipymättä yhteyttä asennus liikkeeseen.

Yleistä:

Asennuksella on vuoden takuu ja tuulilasin suojakalvolla 1 v takuu.

Restyling Point ei kemiallisesti valmista asentamiensa tuotteita / raaka-aineita, kuten teippejä ja kalvoja. Me innovoivasti pidämme silmät auki uusille tuotteille, testaamme niitä ja jatkuvasti etsimme tuoreinta parasta kemiallista teknologiaa, jotta asiakkaamme saisivat autonhoitoalan laadukkaimmat tuotteet. Restyling Pointin antama takuu on teippi / kalvo valmistajan antama takuu, eli mahdollisissa reklamaatiotapauksissa asia hoidetaan valmistajan edustajien kanssa. Meidän tehtävänä on löytää asiakkaan puolesta paras mahdollinen raaka-aine, mitä alaltamme tällä hetkellä saa ja asentaa se kestävimmällä mahdollisella tavalla asiakkaan ajoneuvoon.

Restyling Pointilla PPF kalvo ei ole asennettu maailmanlaajuisten standardien mukaisesti. Päin vastoin, se on asennettu entistä kestävemmällä, mutkikkaammalla ja esteettisemmällä tavalla, kuin mm-standardit. Kalvo on asennettu kokemuksemme perustuvaan parhaimpaan asennus / kalvon pysymistapaan. Tavoitteena on luoda maksimaalinen suojateippaus, kestävin mahdollinen vuosia kestävä asennus, ja silmällä huomaamaton asennustapa.

Tuulilasin suojakalvon tehtävänä on suojata tuulilasi ulkoisilta fyysisiltä haittatekijöiltä ja pitää auton tuulilasi ehjänä. Tässä esimerkki

Näin ollen tuulilasin suojakalvo seisoo vartijana lasin edessä huutaen – Bring it on!

Tuulilasin suojakalvo ottaa itseensä kaikki rasitteet ja sen kuuluu kärsiä, sen kuuluu vaurioitua. Mutta samaan aikaan pitäen tuulilasin koskemattomana. Tuulilasin suojakalvo jälkiasennettu pinta, joka vaurioituu ja naarmuuntuu tarvittaessa ja tuulilasi ei.

Pesu:

  • Mikäli pesuprosessissa painepesurin paine tulee liian läheltä, se saattaa nostattaa kalvon reunasta tai tehdä reiän tasaiselle alueelle. Näin ollen konepesut on omalla vastuulla ja suosittelemme auton käsinpesua.
  • Painepesurin paineen suuntaus: ei reunoja päin.
  • Lokkien sisältämässä ulosteessa on vahvaa kemikaalia, joka syövyttää maalipinnan, teippi pinnasta puhumattakaan. Näin ollen suosittelemme pyyhkimään jätökset pinnan päältä mahdollisimman pian. https://www.iltalehti.fi/autot/a/2015052719760894
  • Säännöllinen pesu on tärkeää pinnan pysymisessä hyvänä: talvella on hyvä säännöllisesti pestä auto käyttäen raudan – ja pien poistoainetta. Kesällä suosittelemme puhdistamaan keulan hyttysistä huolellisesti, jottei niitä tarvitse kiillottaa pois. Oikeanlaisen ja tehokkaan autopesuprosessin salaisuus ei ole korkea paine vaan tehokkaat kemikaalit.
  • Jokaista likatyyppiä varten on omat kemikaalit, mm. raudanpoisto aine, pienpoisto aine, hyttyspoisto aine jne. Esimerkiksi meiltä voi hankkia tehokkaat ammattilaistuotteet helppoon autopesuun.
  • Pesua suositellaan katetussa tilassa. Tummapintaisten autojen annettava jäähtyä helteillä ennen pesua.
  • Tuulilasia pestessä on oltava varovainen vesipaineen suuntauksessa ylhäältä alareunaa päin. Tuulilasin alareunan alapuolella on karheita mustia peitelistoja, ja monissa automerkeissä peitelistassa korkeampi taite / pykälä sijaitsee noin 5 cm päässä kalvon reunasta. Kun vesivoima iskee peitelistan taitteeseen, se tekee pyörteen ja heittää vesipaineen takaisin ylöspäin kalvon alareunaan päin aiheuttaen riskin alareunan korkkaamiselle / vaurioitumiselle. Näin ollen siis, älä pidä painepesuria liian lähellä alareunan peite listoihin, äläkä osoita painetta listan kanttiin.

Ominaisuudet:

  • Mikäli kivenisku osuu esimerkiksi kalvon reunaan, sen liimapinta saattaa heikentyä.
  • Mikäl lasipinnassa on ollut lasipinnoite ennen tuulilasin suojakalvon asennusta, se saattaa heikentää liiman tarttuvuutta.
  • Tuulilasin pyyhkijät naarmuttavat kalvoa. Pyyhkijöiden säännöllinen puhdistus, auton pesu ja pyyhkijöiden kunnon tarkastus minimoivat naarmun syntymistä.
  • Mikäli iso kivi tai nasta osuu tasaiselle alueelle, se saattaa aiheuttaa kalvoon visuaalisen muutoksen.
  • Stek DynoFlex suojakalvo on tuorein ihmisen keksimä innovaatio tuulilasin suojakalvoista. Siitä huolimatta suojakalvo taittaa hieman, kun sen läpi katsoo. Aluksi se tuntuu epämukavalta, mutta ajan myötä silmä tottuu, eikä sitä enää huomaa. Erityisesti alussa taitto on suurempi, koska kalvon alla on tuoretta asennusnestettä ja taitto vähenee, nesteen kuivuessa.
  • Ikkunoita ei saa raapata talvella raapalla. Ainoa tehokas ratkaisu on auton säilytys sisällä tai webaston / etäohjatun lämmityksen käyttö.
  • Auton päällä jäätyvä lumi saattaa aiheuttaa rasitusta suojakalvon avonaisille reunoille.

Kalvon poisto:

Tuulilasin suojakalvo suositellaan tekemään ammattiliikkeessä.

Haluatko, että työ tehdään vastuuntuntoisesti, aikataulussa ja parhaalla vastineella rahoillesi?
Kysy tarjous Restyling Pointin ammattilaisilta, jotka tekee tätä laatustandardeilla, arvoilla ja rakkaudella.

WhatsApissa: +3580445050624

Puhelin: +3580445050624

Sähköpostilla: [email protected]

Restyling Point Oy – Pohjoismaiden kärki teippaus ja suojauskäsittelyissä