PERUUTUSEHDOT
Voit siirtää varaamaasi aikaa tai peruuttaa ajanvarauksen veloituksetta, kun teet sen viimeistään 48 tuntia ennen varattua aikaa. Aikojen muuttaminen tai peruuttaminen onnistuu kolmella eri tavalla:
- soittamalla +358 (0) 44 505 0624
- lähettämällä sähköpostia [email protected]
- laittamalla viestiä whatsapissa tai tekstiviestinä
Varattu aika on peruttava vähintään 48 tuntia ennen vastaanottoajan alkua. Myöhemmin tehdystä peruutuksesta tai kokonaan peruuttamattomasta ajasta varaamme oikeuden veloittaa varatun palvelun täyden hinnan.
Erikoismaininnat palveluittain:
Motiivi: Noudatamme kustannustehokasta ja ennakkoon valmistavaa toimintatapaa, jotta meidän asiakkaiden aikataulut pitäisivät ja suoritettujen palvelujen hinnat olisivat kohtuullisia. Tavoitteena kustannustehokkuus.
Yliteippaus:
Yliteippauksissa materiaali tilataan ennakkoon määrämittaisena juoksumetreittäin, eikä sitä voida palauttaa maahantuojalle. Nykypäivänä logistiikan viiveet ovat pitkät, sen takia materiaali on aina tilattava ajoissa.
Leikkaamme aina materiaalit valmiiksi asennusta varten, tämän takia teemme valmistavia prosesseja ennen varsinaista teippauksen aloittamista.
Tästä syystä ajanvarauksen yhteydessä otamme aina ennakkomaksun asiakkailtamme, joka on 50% yliteippauksen hinnasta.
Mikäli asiakas peruu teippauksen, asiakas saa itselleen tilatun materiaalin, eikä rahoja palauteta takaisin.
Yliteippaus:
Yliteippauksissa materiaali tilataan ennakkoon määrämittaisena juoksumetreittäin, eikä sitä voida palauttaa maahantuojalle. Nykypäivänä logistiikan viiveet ovat pitkät, sen takia materiaali on aina tilattava ajoissa.
Leikkaamme aina materiaalit valmiiksi asennusta varten, tämän takia teemme valmistavia prosesseja ennen varsinaista teippauksen aloittamista.
Tästä syystä ajanvarauksen yhteydessä otamme aina ennakkomaksun asiakkailtamme, joka on 50% yliteippauksen hinnasta.
Mikäli asiakas peruu teippauksen, asiakas saa itselleen tilatun materiaalin, eikä rahoja palauteta takaisin.
PPF suojateippaukset:
PPF suojateippauksissa leikkaamme Llumar Precision Cut ohjelmalla kaavat ennakkoon ja perkaamme ne valmiiksi asennusta varten. Tämän takia individualisesti ajoneuvoa varten valmistettuun käsinmuokattuja kalvoja ei voida asentaa muuhun merkkiin tai malliin.
Mikäli asiakas peruu tilauksen, Restyling Point Oy:llä on oikeus veloittaa materiaalin hankinnasta sen muokkauksesta aiheutuneet kulut.
Erikoisteippaukset, mainosteippaukset, tulosteet tms:
Kaikista ennakkoon tilatuista materiaaleista ja tarvikkeista pidätämme oikeuden veloittaa ne täysihintaisina asiakkailta, mikäli asiakas peruu tilauksen, kun hankinnat on jo tehty.
Force majeuré / uusien autojen luovutukset / kolarit / sairastuminen ym.- tilanteet
Ymmärrämme, että aina suunnitelmat eivät mene putkeen, kuten; uuden auton luovutus ei suju ajallaan, käytetty auto kolaroituu tai menee rikki. Tämä luonnollisesti estää asiakasta tuomaan autoaan ennakkoon varattuun palvelumme toteuttamiseen.
Mikäli kyseessä on palvelu, johon teemme ennakkovalmisteluja materiaalien hankinnan / valmistuksen osalta:
- lykkäämme ajanvarausta toistaiseksi ja mikäli asiakas ei varaa palvelua 14 pv sisällä, niin lähetämme asiakkaalle laskun materiaaleista maksettavaksi. Asiakas voi myöhemmin varata ajan autollensa saatuaan autonsa/autonsa kuntoon, jolloin maksettavaksi jää jäljelle jäävä osuus alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.
Kaikki peruutusmaksuihin liittyvät laskutukset hoitaa laskutusyhtiö / perintäyhtiö / ulosottovirasto.
PPF suojateippaukset:
PPF suojateippauksissa leikkaamme Llumar Precision Cut ohjelmalla kaavat ennakkoon ja perkaamme ne valmiiksi asennusta varten. Tämän takia individualisesti ajoneuvoa varten valmistettuun käsinmuokattuja kalvoja ei voida asentaa muuhun merkkiin tai malliin.
Mikäli asiakas peruu tilauksen, Restyling Point Oy:llä on oikeus veloittaa materiaalin hankinnasta sen muokkauksesta aiheutuneet kulut.
Erikoisteippaukset, mainosteippaukset, tulosteet tms:
Kaikista ennakkoon tilatuista materiaaleista ja tarvikkeista pidätämme oikeuden veloittaa ne täysihintaisina asiakkailta, mikäli asiakas peruu tilauksen, kun hankinnat on jo tehty.
Force majeuré / uusien autojen luovutukset / kolarit / sairastuminen ym.- tilanteet
Ymmärrämme, että aina suunnitelmat eivät mene putkeen, kuten; uuden auton luovutus ei suju ajallaan, käytetty auto kolaroituu tai menee rikki. Tämä luonnollisesti estää asiakasta tuomaan autoaan ennakkoon varattuun palvelumme toteuttamiseen.
Mikäli kyseessä on palvelu, johon teemme ennakkovalmisteluja materiaalien hankinnan / valmistuksen osalta:
- lykkäämme ajanvarausta toistaiseksi ja mikäli asiakas ei varaa palvelua 14 pv sisällä, niin lähetämme asiakkaalle laskun materiaaleista maksettavaksi. Asiakas voi myöhemmin varata ajan autollensa saatuaan autonsa/autonsa kuntoon, jolloin maksettavaksi jää jäljelle jäävä osuus alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.
Kaikki peruutusmaksuihin liittyvät laskutukset hoitaa laskutusyhtiö / perintäyhtiö / ulosottovirasto.